منتدى الأندلس
لازم تدخل شعر روش E473fd0a1d
منتدى الأندلس
لازم تدخل شعر روش E473fd0a1d
منتدى الأندلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اقوى واضخم موقع منوعات حتى الان

الرئيسيةالبوابةأحدث وأهم مواضيع المنتدىصفحه التبادل الاعلانىأحدث الصورالتسجيلدخول

لازم تدخل شعر روش

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
educated cool
أندلسى جديد
educated cool

لازم تدخل شعر روش Untitl11

لازم تدخل شعر روش Empty
مُساهمةموضوع: لازم تدخل شعر روش   لازم تدخل شعر روش I_icon_minitimeالأحد 25 يوليو 2010, 9:42 am

حاسس اني مبينا جدار انتي الجنه وجمبك نار من بعدك محتار محتار انا دلوقتي خلاص بنهار كلامي من غير حوار حياتي بدون افكار محتاجلك جمبي لييييل ونهااار ..
انتي فاكره انك حاجه حلوه في حياتي انتي فاكره انك كل شيء في ذكرياتي اتغيرتي اتحوليتي خلاص بايتي مغروره قوليلي دا يبقي حب ولا بنلعب كوره دا حتي في متش الاهلي والمنصوره انا قاعد فرده شمال وانتي في المقصوره الفرق مبينا زي العربيه والمقطوره انا اخري كارت ميناتيل وتليفونك بالفاتوره خاطر وكل خطوره حب دا كان مليان شبوره وافتكرت انك اموره ونسيت انك مغروره اقولك الحقيقه انتي الاول كنتي بريئه دلوقتي بايتي عتيقه كلامك بقي كله حريقه حسستيني ان انا بيئه حياتي باه خنيقه خلاص خليكي صديقه حبنا اصلا كان تلفيقه وفي الاخر هقولك حاجه حبك بالنسبالي ولا حاجه ياما عرفت بنات غيرك ولازق صورهم ع التلاجه معييش فلوس وعجبني حالي وراضي بعيشتية ومريح بالي معنديش طموحات حتي في خيال الحب معاكي يبقي تسالي ..الحب نقطه ضعف اي اي اي انسان وانا قاعد معاكي بحس اني حيوان مجرد من المشاعر مجرد من الاحاسيس من اول يوم حبيتك حسيت اني خسيس حبيتيني علشان الجسم والعضلات والتارابيس وانا حبيتك لاني بحب التهييس مفكرتش اني في يوم هبقي ليكي عريس اهم حاجه اجمد قلبي وانسي الذكريات الحب دا عار عليا لاني قلبي مات فكر في المستقبل هيبقي شكله ايه ولو انت اتجوزت هتعرف تجيب كام جنيه مبحبش الاحباط بس قولي هتفائل ليه وكل اللي بيقع محدش بيمسك ايديه وهتلاقي كله اتلم وكله حط عنيه الدنيا كلها وحوش وهيتعلق من رجليه لازم نحط حد لكل بنت حبيبه يا تبعد عن الولاد ياما نعلقها من رجليها ..
مش انا اللي ممكن اوطي ابوس كعب رجليكي اوعي تفتكرني اني يا بنتي خلاص هموت عليكي كل دا اكيد يمكن من كتر حبي الشديد اليكي كنت بحب احلي حاجه فيكي لون عنيكي بتقضي حياتك في التفهات بس مكنتش اعرف من البدايه ايه اللي فيها انك بتشتغليني وبكمان بتقضيها قربت منك اكتر ظهرت تصرفاتك الغريبه حسيت انك بتلعبي بمشاعري ودي كانت الحقيقه اتصدمت فيكي صدمه كانت فعلا رهيبه لما جيتي قولتيلي بلاش حبيبتك خليني ليك صديقه علاقتنا انتهت بسرعه وانتهي معاهم حبي بعد ما جرحتيني وكمان حطمتي قلبي اصلك علي طول مغروره مش همك مشاعر الناس يا عديمه الاخلاص الحب عندك ملوش اي معني في الاساس قطعت كل صورنا وشلتك من دماغي شغلتي نفسي بكل وقتي حتي وقت فراغي كل اهتمامتي كنت سعتها حتي لاغي وافتح الشباك الاقيكي واقفه في دماغي جالي احباط صدقيني من كل اللي حصلي قربت من ربي وابتديت انا اصلي وبعدت عن البنات زي ما البشر كله قالي اخد حقي منك ودا اللي كان فضلي المسامح كريم ودا الي جه وقتها في عقلي جربت خلاص انساكي ودا كان كل املي مسمرت خلاص شباكي وابتديت اشوف حياتي بعدت خلاص عن البنات وابتديت ترتيباتي عايز اثبت لنفسي اني هعيش من غير هواكي للاسف برده فشلت وكان صعب اني انساكي..

مكنتش اعرف اني دي كانت اخرتها معاكي مش عايز اشوف وشك يلا وريني قفاكي فكرتي في يوم فيا او كنتي بتخافي عليا من اول يوم شوفتك قولتيلي اطلب ايديا وافقت لاني بحبك وقولتلك من عنيا طلعتي بتخونيني مع اقرب واحد ليا وكل اللي كان همك الفلوس والعربيه مش مهم الانسان اللي هيشيل المسئوليه الحب دا شيء جميل وعمرك ما تحسي بيا ..

خلصت الشغل بدري ومروح فرحان وبجري عايز اشوف مراتي واضمها جواه في حضني اشتريت حاجه حلوه من كشك عم قدري علشان افرح الولاد وااكلهم علي حجري بفتح الباب سمعت صوت مراتي بتقول سبنيييييي جوزي زمانه جي ولو شافك هيقطعني جسمي كله اتشل والحاجات وقعت مني لحد دلوقتي مش متصور اللي حصلي مقدرتش امسك نفسي افتكرت ريا وسكينه جريت علي المطبخ روحت جايب السكينه بفتح الاوضه الاقي مراتي نايمه في حضنه قاعدين يبوسوا في بعض وبتلعبله في شعر سدره علي طول طلعت السكينه وحططتها جوا في قلبه مكنتش متصور اني في يوم نمت عنده ومسكت مراتي الخاينه وموتها وحططتها جمبه بيخوني مع مراتي والذمب دا مش ذمبه ...

يا خاينه يا حقيره انتي اكيد في النار انا مش هحزن عليكي لاني خدت بالتار الخيانه مش حاجه عاديه وانا خدت القرار...

صحيت العيال من النوم وسافرنا اسكندريه نبعد عن الشبهات والجريمه والمسئوليه عاوز انسي اللي حصلي واعيش عيشه هنيه اتجوزت من هناك واحده بتخاف عليا نتمني نعيش مع بعض ونكون اسره عائليه بتخاف علي ولادي يمكن اكتر من خوفها عليا اخلصت في حبي ليها وحططتها جوا في عنيا ...

نازل الشغل الاقي الشرطه كلها قدامي موجوده في كل مكان والظاهر محاوطاني كلهم اتلموا عليا وضربوني بالبواني بالحديد في ايد الحكومه كانت ربطاني دخلت المحكمه وحكموا عليا بالاعدام لان قتلت مراتي ودا نوع من الاجرام قلتله مراتي خاينه قالي اسكت يا حيوان رفعت الجلسه وهوا دا العدل والميزان بدل ما يشكروني طلعوني انا الغلطان ...

يا خاينه يا حقيره انتي اكيد في النار انا مش هحزن عليكي لاني خدت بالتار الخيانه مش حاجه عاديه وانا خدت القرار...
albino
الأندلسي
Admin
الأندلسي

رقم العضويه : 1

لازم تدخل شعر روش Empty
مُساهمةموضوع: رد: لازم تدخل شعر روش   لازم تدخل شعر روش I_icon_minitimeالأحد 25 يوليو 2010, 11:14 am

:affraid:

pig pig pig
pig pig
pig
educated cool
أندلسى جديد
educated cool

لازم تدخل شعر روش Empty
مُساهمةموضوع: رد: لازم تدخل شعر روش   لازم تدخل شعر روش I_icon_minitimeالأحد 25 يوليو 2010, 3:17 pm

شكرا يا باشا والله انت شكلك هتبقى صاحبي Shocked
الأندلسي
Admin
الأندلسي

لازم تدخل شعر روش Empty
مُساهمةموضوع: رد: لازم تدخل شعر روش   لازم تدخل شعر روش I_icon_minitimeالأحد 25 يوليو 2010, 5:47 pm

هذا بالطبع يسعدنى
★mido02mido★
مدير عام أندلسى
★mido02mido★

لازم تدخل شعر روش Empty
مُساهمةموضوع: رد: لازم تدخل شعر روش   لازم تدخل شعر روش I_icon_minitimeالثلاثاء 03 أغسطس 2010, 6:43 pm

مشكووووووووووووووووور على الموضوع الجميل

وادعوك

تصادق الاندلسي

فهو صديقي وهو من الناس المخلصين جدا

هو والولد جيجز حبيب قلبي وعيونى

لازم تدخل شعر روش
صفحة 1 من اصل 1